Astfel, retailerul va încheia anul 2014 cu o retea de 100 de magazine.
Noul Kaufland din Capitală este situat în zona Apărătorii Patriei, pe platforma Romprim. Conform directorului de magazin, Kaufland Apărătorii Patriei are peste 3.100 metri pătrați și 263 de angajați.
Potrivit unor informații anterioare transmise de companie, suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului.
Săptămâna trecută, Kaufland a inaugurat al treilea hipermarket al rețelei din Oradea. De la începutul anului, retailerul a deschis hipermarketuri în Arad, Târgu Mureș, Oradea, Târgoviște, București și Gherla.
Kaufland România a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.